Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η κυβέρνηση «κόβει» την επιδότηση στο ρεύμα κατά… 75%! – Έρχεται οικονομική εξαθλίωση για τους Έλληνες

 «Μαχαίρι» στις επιδοτήσεις για το ρεύμα βάζει η κυβέρνηση, αφού διαπίστωσε πως το μέτρο με το οποίο εν μέρει ακύρωνε τη ρήτρα αναπροσαρμογής προς όλους τους καταναλωτές δεν μπορεί να το «σηκώσει» ο κρατικός Προϋπολογισμός και έτσι εγκαταλείπει τους Έλληνες στην τύχη τους για να πληρώνουν ξανά λογαριασμούς χιλιάδων ευρώ!

Από τον επόμενο μήνα η επιδότηση από τον κρατικό Προϋπολογισμό για τους λογαριασμούς των καταναλωτών θα περικοπεί ακόμη και στο ένα τέταρτο του ποσού που έχει διατεθεί για τον Σεπτέμβριο.

Υπενθυμίζεται πως τον Σεπτέμβριο χορηγήθηκαν από τον Προϋπολογισμό περίπου 800.000.000 ευρώ για να επιδοτηθούν οι λογαριασμοί και να καλυφθούν κατά 94% οι ανατιμήσεις, σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2021, αλλά τον Οκτώβριο το ποσό αυτό θα μειωθεί στο ένα τρίτο ή ακόμη και στο ένα τέταρτο, δηλαδή σε 200.000.000 ευρώ – 300.000.000 ευρώ!

Πρόκειται για μεγάλη οικονομική καταστροφή για τους πολίτες.

Οι ανακοινώσεις για την κατάργηση της οριζόντιας επιδότησης στους λογαριασμούς θα γίνουν την ερχόμενη εβδομάδα από το υπουργείο Ενέργειας.

Έπειτα από αυτή την εξέλιξη θεωρείται αδύνατο για ένα μέσο νοικοκυριό να καταναλώσει ρεύμα για τη θέρμανσή του τον ερχόμενο χειμώνα, δηλαδή θα είναι ασύμφορο να ανάψει κλιματιστικά ή ηλεκτρικές σόμπες.

Μάλιστα, αναμένεται να προσφέρει υψηλότερο ποσό στο επίδομα θέρμανσης προς όσους μειώσουν την κατανάλωση ρεύματος, κάτι που θεωρείται απίθανο για μια μέση οικογένεια.

Ακόμα και αν η πολυκατοικία όπου διαμένει έχει λέβητα πετρελαίου, σε περίπτωση που η συνέλευση αποφασίσει πως δεν υπάρχουν χρήματα για την αγορά π.χ. δύο τόνων πετρελαίου θέρμανσης, που κοστίζουν 2.200 ευρώ – 2.300 ευρώ, τότε η οικογένεια θα αναγκαστεί να στραφεί σε άλλα μέσα θέρμανσης.

Τα χρόνια αμέσως μετά τον Β’ ΠΠ θα θυμίζει ο φετινός χειμώνας, καθώς λόγω των δυτικών κυρώσεων στη Ρωσία, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ελλάδα αναμένεται να «παγώσουν» και οι πολίτες θα κυκλοφορούν στα σπίτια τους με κουβέρτες ενώ θα βρίσκονται σε απόγνωση από τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος και των καυσόξυλων.

Εκατομμύρια πολίτες στη Ελλάδα, προσπαθούν να βρουν τον φθηνότερο τρόπο για να θερμανθούν τον ερχόμενο χειμώνα αλλά πρόκειται για δισεπίλυτη εξσωση.

Η κυβέρνηση, αδυνατώντας να καλύψει τις τεράστιες αυξήσεις σε ρεύμα, φυσικό αέριο και καύσιμα, επιχειρεί με κίνητρα που καλύπτουν μόνο ένα μικρό μέρος των ανατιμήσεων να πείσει τον κόσμο ότι στέκεται δίπλα του σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία.

Επιπλέον, καλεί φέτος τους πολίτες να καταναλώσουν πετρέλαιο θέρμανσης και όχι φυσικό αέριο ή ηλεκτρικό ρεύμα, προσφέροντας μάλιστα και κίνητρα, τα οποία στην πράξη είναι ανέφικτο να υλοποιηθούν από τους πολίτες.

Αποτέλεσμα, οι καταναλωτές να έχουν βρεθεί μπροστά σε ένα τεράστιο αδιέξοδο, μη γνωρίζοντας πώς θα θερμανθούν τον ερχόμενο χειμώνα.

Ακόμα χειρότερα, καλεί τους πολίτες να επιστρέψουν στο πετρέλαιο θέρμανσης, ωστόσο διαμηνύει ότι δεν μπορεί να επιδοτήσει την αλλαγή στους λέβητες, για να διευκολυνθούν όσοι έχουν φυσικό αέριο, με το κόστος της μετατροπής να είναι δυσβάσταχτο εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων.

«Όταν η τιμή του φυσικού αερίου είναι αυξημένη κατά 10 φορές, είναι σαν η τιμή της βενζίνης να έχει ανέλθει στα 10 ευρώ το λίτρο». Με αυτή τη χαρακτηριστική δήλωση ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης έχει δώσει το στίγμα για την ακρίβεια στο φυσικό αέριο.

Οι ανακοινώσεις για τον τρόπο μείωσης των λογαριασμών στο φυσικό αέριο αναμένονται άμεσα, ωστόσο στελέχη του οικονομικού επιτελείου ξεκαθαρίζουν πως οι τιμές στα τιμολόγια που θα λάβουν οι καταναλωτές θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, όσοι κατανάλωσαν προ της ενεργειακής κρίσης φυσικό αέριο κατέβαλαν σε ετήσια βάση σε λογαριασμούς σχεδόν 1,5 – 2 δισ. ευρώ. Με τις σημερινές τιμές και την ίδια κατανάλωση, θα κληθούν να πληρώσουν σχεδόν 18 δισ. ευρώ, ποσά που πολύ δύσκολα θα καταφέρουν να καταβάλουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Όση κι αν είναι η επιδότηση στο φυσικό αέριο θεωρείται πως αυτή τη χρονιά θα είναι το πλέον ασύμφορο μέσο θέρμανσης για τους καταναλωτές.

Στα ύψη τα καυσόξυλα

Σε διατίμηση του κόστους των καυσόξυλων προχωρά η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να βάλει φρένο στις υπέρογκες αυξήσεις που έχουν εμφανιστεί στην αγορά, καθώς χιλιάδες καταναλωτές έχουν σπεύσει να προμηθευτούν ξύλα για τον ερχόμενο, δύσκολο χειμώνα, εκτοξεύοντας τη ζήτηση και τις τιμές.

Το σενάριο που βρίσκεται στο τραπέζι προβλέπει ρύθμιση, η οποία δεν θα επιτρέπει να αυξάνεται η σημερινή λιανική τιμή πάνω από ένα όριο συγκριτικά με την περσινή τιμή.

Ειδικότερα, ο μηχανισμός της διατίμησης αναμένεται να βασίζεται σε ένα ποσοστό το οποίο θα λειτουργεί ως «κόφτης» στις υπέρογκες αυξήσεις συγκριτικά με τις περσινές τιμές.

Αυτό σημαίνει πως η αύξηση φέτος στη λιανική τιμή των καυσόξυλων δεν μπορεί να είναι 51% και πάνω αυξημένη συγκριτικά με πέρσι.

Εφόσον η διατίμηση μπει στο 50%, αυτό θα μεταφραστεί στην πράξη ως εξής:

  • Εστω πως πέρσι ο τόνος κόστιζε 100 ευρώ
  • Φέτος δεν μπορεί να κοστίζει πάνω από 150 ευρώ (αύξηση έως 50%).

Ακόμα και με αυτή την παρέμβαση, όσοι επιλέξουν φέτος να αγοράσουν καυσόξυλα θα κληθούν να πληρώσουν μια τεράστια αύξηση, βάζοντας ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

«Στροφή» στο πετρέλαιο, με μεγάλο κόστος

Να κάνουν «στροφή» στο πετρέλαιο θέρμανσης παρακινεί τους καταναλωτές το υπουργείο Οικονομικών, καθώς η τιμή του φυσικού αερίου και του ηλεκτρικού θα είναι φέτος υψηλότερα από κάθε άλλη χρονιά, με το πετρέλαιο να αποτελεί τη φθηνότερη λύση.

Το οικονομικό επιτελείο ανακοίνωσε μια οριζόντια επιδότηση στο πετρέλαιο θέρμανσης κατά 0,25 ευρώ το λίτρο. Με βάση τις σημερινές τιμές, χωρίς την επιδότηση η τιμή εκκίνησης θα διαμορφωνόταν στα 1,60 ευρώ το λίτρο και μετά την επιδότηση (που θα φανεί απευθείας στην αντλία) θα μειωθεί στα 1,35 ευρώ το λίτρο, όταν πέρσι η διάθεσή του είχε ξεκινήσει στα 1,10 – 1,15 ευρώ το λίτρο στις αστικές περιοχές.

Ωστόσο, για την αλλαγή του καυστήρα σε πετρέλαιο θέρμανσης για ένα σπίτι υπολογίζεται ότι θα πρέπει να δαπανηθεί ένα ποσό που αγγίζει τα 1.500 – 1.800 ευρώ, ενώ για μια πολυκατοικία το ποσό εκτοξεύεται στο επίπεδο των 3.000 ευρώ.

Μπορεί σε αυτή την περίπτωση το κόστος να επιμερίζεται σε περισσότερους καταναλωτές, ωστόσο πρόκειται για μια δαπάνη την οποία κανένα νοικοκυριό δεν έχει υπολογίσει στα έξοδά του.

ΠΗΓΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.


«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.». ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ.

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ.”

ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ . ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια